"Sekadar blog peribadi. Mencoretkan kisah hidup seorang bujang di muka Bumi ini. Berkongsi pengalaman suka dan duka yang telah dilalui serta yang bakal ditempuhi. Kelak menjadi bahan cerita dan pedoman anak dan isteri."

JIRAN-JIRAN UNCLE

Ahad, 28 Ogos 2011

Aku Terima Nikahnya...

“Aku terima nikahnya dgn 
si dia binti si ayah dia 
dengan mas kahwinnya RM..”  
Itu yang tersurat. tersirat?
ini dia, 
“Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, 
apa saja dosa yang dia buat, 
aku tanggung dan bkn lg ibubapanya tanggung, 
dan aku tanggungdosa bakal anak-anak aku. 
Kalau gagal, maka aku fasik, dayus 
dan akurela masuk neraka 
dan malaikat Malikmelibas 
aku hingga pecah badan aku” :))


renung-renungkanlah wahai saudaraku kaum adam ~





3 ulasan:

  1. hihik..sebagai bakal ketua keluarga, aku sanggup menanggungnya ..hahaha

    BalasPadam
  2. faiz : hahaha :D besar tanggungjawab tu bro :)

    BalasPadam
  3. haaa..betul tu..renung-renungkanlah :)

    BalasPadam