"Sekadar blog peribadi. Mencoretkan kisah hidup seorang bujang di muka Bumi ini. Berkongsi pengalaman suka dan duka yang telah dilalui serta yang bakal ditempuhi. Kelak menjadi bahan cerita dan pedoman anak dan isteri."

JIRAN-JIRAN UNCLE

Rabu, 18 Januari 2012

terlanggar

Tersedar.
Dengan mata yang berpinar...
Gua tengok phone lapuk gua...
SMS untuk #mydear masih belum gua sent.
Tertidur rupanya gua tadi.


Gua capai kunci kereta ayah gua.
Lepak di depan stereng...
Sambil mendengar lagu Batu Belah Batu Konkrit...
Enjin kereta gua panaskan.
Sama panas terik matahari di luar.


Gear 1...
Matlamat ? Bank yang harus gua terjah dulu.
Walaupun perut menjerit-jerit lapar.
Signal ke kanan.


tuptaptuptaptuptap...


Sambil gua toleh ke kanan ke kiri.
Sambil memusing stereng ke kanan.
Sambil menggosok hidung yang sarat selsema.


Gear 2...
Banggggg !!!!!


Astagfirullah !!!


Terlanggar...





8 ulasan: