"Sekadar blog peribadi. Mencoretkan kisah hidup seorang bujang di muka Bumi ini. Berkongsi pengalaman suka dan duka yang telah dilalui serta yang bakal ditempuhi. Kelak menjadi bahan cerita dan pedoman anak dan isteri."

JIRAN-JIRAN UNCLE

Isnin, 18 Julai 2011

FOLLOWERS KE-123 !!!



Assalamualaikum w.b.t. dan salam 1 bloggers !!!


Apa khabar orang kampung, desa, bandar, pekan, pulau ??? Ada baik ka... tak ada baik...??? Hope semuanya baik-baik belaka la yer... Memandangkan traffic kat blog gua nie slow je kan... Tak semestinya tuan punye blog slow jugak... Amboiii !!! Suka nampak cakap gua slow !!! Damn !!! Gua nak bagi tahu satu rahsia kenapa traffic gua slow walaupun gua update boleh dikatakan setiap hari... Rahsia dia sebab gua malas nak blogwalking !!! hehehe :D Takut terjumpa blog-blog yang lucah macam blog hamzah ian nie !!! Damn !! Kan gua dah jadi free stalker blog lu bro !!! Tak guna tol !!! Sebab tu gua nie malas nak blogwalking... 


Lagi satu... lepas gua memegang status duda tak officiall nie... Lagi lah malas gua nak blogwalking... Sebab nanti gua terjumpa blog-blog minah rempit... Errrkkkk !!! >.< Minah rempit ada blog ke ??? Maksud gua... blog minah-minah pakai shawl lilit-lilit... colour-colour... pakai skirt labuh... tambah pulak dengan wedges !!! Damn !!! Gua malas nak ambil risiko beb !!! Gua masih sayangkan status gua nie walaupun tak sampai sebulan lagi gua menggemgam status berdarah ini !!! wakakaka :D


Akibatnya... Lu orang tengoklah sendiri... Followers bertuah gua [ errkkk >.< bertuah la sangat ] yang memegang no siri penjara blog nie... NO-123... Siapa ye ???
Nama yang parents dye kasi Norshafinaz bt Abdul Sani... Tapi yang gua pelik kan... Dekat twitter nama awek nie finazlaa... Memanglah... Gua rasa 9 bulan beb parents dye cari nama tu untuk dye.. Tapi selamber jer awek nie tukar-tukar !!! kehkehkeh :D [ macam gua pakai nama sendiri =.=' ] 

Awek nie berasal dari Kluang, Johor... Okay, gua tak pernah sampai lagi Kluang... Dan Finaz pernah ponteng sekolah di Kluang High School !!! Finaz nie jugak adalah Alumni KMNS !!! huhuhu :D dan lepas raya tahun nie akan fly ke oversea !!! fuyooo !!! Untunglah kan orang dapat sambung study oversea nie ... hakhakhak :D Bukan gua nak bangga la dengan beliau.. Tapi gua nak panggil dye kak long lepas nie sebab dye lahir pada 1 JANUARI 1992... Antara bayi yang lahir pada hari pertama tahun 1992 !!! Gua ada kawan jugak yang kes macam nie !!! Gua panggil dye abang long dil... errkkk !!! Abanglong Farhan !!! hehehe :D

Tapi yang menjadi kemusykilah tahap dewa gua malam nie adalah status awek nie ... errkkkk !!!! >.< Menyeramkan jiwa raga dan batin gua !!! hahahaha :D Sebab dekat fesbukk beliau berstatus " In a relationship with Farhanis Syatila " ... Lesbian ke gapo ??? Takpe-takpe... Nati gua usha lagi awek nie untuk kepastian !!! wakakaka :D

Lagi satu... Finaz nie beliau ada lagi satu penyakit... Gua nak cakap salah... Tak cakap pon salah!!! DAMN !!! Gua cakap je lah... Peduli apo den !!! wakakaka ... [ ayat kejam ] Finaz nie selalu cakap beliau comel !!! errkkk !!! >.<
Lu orang rasa comel tak ????

Beliau kata beliau comel ... >.<

Damn !!! Kan gua dah cakap... Lu orang tak nak percayo !!! hahahaha :D

Kalau ko orang nak gi usha blog beliau.. http://shafinazsani.blogspot.com/

Singgah la dekat blog SECRET SILENCE nie !!! hehehe :D

CHUNGHO SAID :- Finazlaa !!! Hang nak sangatkan den review blog hang !!! Den dah buat dah !!! Amacam ??? Ada nyesal tak suruh den review blog hang ??? wakakakaka :D Anggap lah ini tiada kene mengena antara yang hidup atau yang telah tiada... 






7 ulasan:

  1. kongajoooooo jek. hahaha XD penat aku gelak pagi pagi buta. hoi pencurik gambar. haha. btw thanks. terharuuuuu nyeee. meh datang kluang nak belanja dominos pizza. hahaha XD

    ish kau stalk aku kaw kaw ke pe ni? takut nyeeee. hahaha. aku lesbian tu paling tak leh blah -.-

    aku adik laa. kau pun sama chung ho apakah? haha XD

    BalasPadam
  2. hamzah ian :- damn !!! mana comel awek nie !!! wakakka

    BalasPadam
  3. fadli :- tetiba tahniah ??? apakah ???

    BalasPadam