"Sekadar blog peribadi. Mencoretkan kisah hidup seorang bujang di muka Bumi ini. Berkongsi pengalaman suka dan duka yang telah dilalui serta yang bakal ditempuhi. Kelak menjadi bahan cerita dan pedoman anak dan isteri."

JIRAN-JIRAN UNCLE

Selasa, 22 Januari 2013

lima hari lepas.


sambungan...

5 hari yang lepas. jika dikira dengan jari memang cukup sebelah tangan untuk mengiranya. tapi hakikatnya, 5 hari yang lepas itu jika mengikut kepada tarikh entri yang lepas. damn ! apa yang aku mencarut ni ? banyak betul perkataan lepas. lepas itu. lepas ini. celaka betul.

yang sebetulnya. aku dah terlambat nak sambung cerita yang lepas. 

--------------------- 
kalau dikira dengan jumlah hari yang sebenar, sudah 2 minggu berlalu. 12 tengahmalam. aku berhenti bermain FIFA 13. aku capai rokok sebatang. handset nokia torchlight aku dailkan nombor mydear.

happy birthday sayang. 
esok kita jumpa ea. kita celebrate birthday you. 

good night.

tamat perbualan. aku terus sambung menyedut asap marlboro sambil menikmati udara malam.

--------------------- 
jam 3.42 petang. terkejut aku nokia torchlight aku berbunyi. mydear aku call.

mana you nie ? ckp nak keluar celebrate ?

aku gosok tahi mata. lap air liur. berlari ke bilik air. lepas solat zuhur di akhir waktu. terus memecut mini cooper aku menjemput mydear.

celebrate dekat mana ? buat apa ? biarlah itu menjadi rahsia aku berdua. kih kih kih.

--------------------- 

Setahun. Alhamdulillah.
Knowing someone like you
There’s a lot of thing I learnt over this year with you
Sabar, bertolak ansur, balajar memaafkan dan meminta maaf
The most important is…
belajar memahami dan mengenali antara satu sama lain
Thank you for giving me chance to know you
Thank you for being my special friend
Thank you for always be with me in any situation
I’m sorry for any mistakes that I’ve done with you over this year
te quiero dear

aku copy wish ni dari mydear untuk aku. doakan aku berbahagia. 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan