"Sekadar blog peribadi. Mencoretkan kisah hidup seorang bujang di muka Bumi ini. Berkongsi pengalaman suka dan duka yang telah dilalui serta yang bakal ditempuhi. Kelak menjadi bahan cerita dan pedoman anak dan isteri."

JIRAN-JIRAN UNCLE

Sabtu, 9 Februari 2013

cemburu.


aku suka wanita yang.
manja bila perlu.
tenang bila bila perlu.
dan tegas bila perlu.

kiranya pandai beremosi dengan situasi lah.

mungkin lah. aku kabo mungkin.
ada lelaki minat wanita yang 24 jam sehari.
7 hari seminggu.
bermanja. tapi aku. 
rimas.

ada pulak wanita. 
lagi depan kawan-kawan lelaki aku.
lagi dia tunjuk mengada-ngada.
bangang. 

baik aku hembus asap marlboro dari bawak kau sekali tadi.

bagi aku. kalau kau wanita.
keluar dengan aku. dan kawan-kawan lelaki aku.
be one of the boys.

bak kata lagu Fynn Jamal. 150 juta.
"aku punya manja kau saja boleh rasa...
... rahsia kita berdua"

sungguh. kau la calon bini aku.
dan. aku dan jumpa. maaf.


wakakakakakakakakakakakakakakakakakaka.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan